zaterdag

Promised!

Salty was even weg... niet ondergedoken want: studie, werk en thuislevende afhankelijken belemmerden dat. Maargoed, in ieder geval niet thuis in Bloggerland.
Neej,thuislevende afhankelijken, 'n korte vakantie ( 1 week ) en werk, nieuwe aanwinsten (schoenen, auto en dieren, dit alles in willekeurige volgorde ) een studie en een nieuwe cursus zogen alle aandacht op. Geen tijd voor laptop of pc. Geen tijd voor kriebels of krabbels. Hoewel. Die kriebels waren er wel, maar niet in de vorm van zwarte lettertjes...
Maar ik zal niet uitwijken naar afleidende onderwerpen :)

Kreeg van een kompaan al een ontroerend klaagzangetje dat het zo stil was aan de andere kant van de Noordzee. Dus hoogste tijd om even een teken van leven te geven.
Ja lieverd, ik ben er nog. Gezond en wel,jazeker. Misschien zelfs een kilootje dikker van alle rosé-tjes... plus van het overige goede (land)leven...
Maar ik zal proberen ( beloof niks ) om iets vaker mijn aanwezigheid hier te laten schijnen. Onderwijl, soms, tussendoor, af-en-toe, bij tijd en wijle zal ik zweven over het virtule wereldje van mijn meest geliefde schrijvers in Bloggerland.
Ik vergeet jullie niet, echt niet. Uit het oog is niet uit het hart.
Mijn hart is groot genoeg voor jou, en jou en jou en jou...Maar een Salty heeft zo op haar tijd wat rust nodig. Wat balans, wat leegte en wat stilte. Om daarna weer verder te gaan met een opgeladen accu.

I'll keep in touch. Promised!

5 opmerkingen:

Sjoerd zei

Een mens moet doen wat nodig is. En als daar een poosje rust bij hoort dan moet dat maar. En genieten van het goede leven staat bij mij ook op plaats één.

GdeB zei

ik blijf afgestemd op Salty FM.

bl@nkie zei

*zucht* Gelukkig, dan is het goed! x

Terrebel zei

Tot ziens!

Filo zei

Dit herken ik maar al te goed. Vrijheid blijheid, toch? Even opladen om dan vol weer terug te komen. :o)