vrijdag

Knooi'n

Vandaag is de dag dat ik mijn oude, antieke S3 mini aan de wilgen hang en een iets moderner snoerloos babbel-apparaat inwijd. Dit gaat bij mij nooit zonder slag of stoot en loop er al de hele dag mee te ' knooi'n. '
Met als gevolg dat alle kontakten 'zijn 'verdwenen '... Jullie zitten ergens in het heelal maar tis lastig zoeken... Daarom een verzoekje mijnderzijds om mij een apje met je naam te sturen, dan kan ik je weer toevoegen... ( Het is ook zooo niet mijn ding om te prutsen met mobieltjes, ik doe het dan ook maar hooguit 1 x in de tien jaar...man man... wat word je daar moe van zeg ! )
Alvast hartelijk bedankt voor de moeite! X

2 opmerkingen:

Sjoerd zei

haha, geef dan even je nummer...

Salty Letters zei

Inmiddels zit ik weer op antiek... beter een funtionerende oude moby dan een Aldi Microsoft onding waarin gegevens niet worden overgenomen en alles en iedereen 1 groot doolhof is. Wat een meuk ( Lumia 540 ) . Koop geen moby bij de Aldi!