dinsdag

Van hier naar daar

Lieve lezers en lezeressen ( oei, ik klink bijna als Mona  ) ,

Een nieuwe liefde.De tijd is daar...
Een nieuwe liefde die nogal wat tijd van mij vraagt/ gaat vragen.
En zoals iedereen weet kan een normaal mensch zich niet in partjes delen, hoewel; moeders zijn daar nogal goed in maar zij vallen dan ook in de categorie 'uitzonderlijk' .
Aangezien ik niet in die categorie val, moet ik dus keuze maken. Dit houdt in dat mijn aandacht zich zal verplaatsen van 'hier' naar 'daar'.
En ja... niks leuker en uitdagender dan een nieuwe liefde....
Dus.....

Ik snap dat het voor jullie allemaal een beetje geheimzinig in de oren klinkt, en dat is het ook.
Voor degene die een tipje van de sluier wil: mail maar naar Salty ;)

Dus: Voorlopig even geen zoute knabbels en krabbels hier.
Maar:  niet getreurd, ik lees, volg, absorbeer jullie, lieve medebloggers, bij tijd en wijle wél!

Tot later, tot daar,  Salty x

11 opmerkingen:

Sylvia zei

Das jammer zeg :(

Ik had je gisteren al gemaild... En wacht nog steeds op antwoord ;)

Dag!
S.

Salty Letters zei

@Zuster: Ik heb je terug gemaild,maar: 1x. Heb je daarna nog meer gemaild?
Mijn laptop is crashed dus ben nu even alles kwijt. Werk in uitvoering!

rob alberts zei

Een gecrashte computer ken ik. Snel bij anderen bezoek ik mijn blogvrienden.
Verliefd?
Nieuwsgierige groet

Sjoerd zei

Tuurlijk mail ik je... Ik zou graag nog verder contact met je willen houden.

Sanneke zei

Weet je wat ik denk? Die nieuwe liefde heeft te maken met de verplaatsing naar een ander eiland!

John zei

Je zou toch verhuizen? Emigreren? Veel geluk en tot daar ;)

Terpje zei

Stond het antwoord in je mail die er eerder was dan dit logje? , anders ontbreekt er iets wat ik nog niet weet ; )

Jammer dat je stopt, je bent een zoveelste in rij : (. Vond het leuk het wel en wee te lezen daar op Terschelling.

Roelien zei

Ja, ik wil je ook mailen en blijven volgen, maar je link doet het niet.

Kun je mij mailen op roelien @ dekuma.nl?

Wat zijn er deze week toch veel bloggers die stoppen, wat is dat toch?

mevrouw yvonne zei

waaa, ben ik net terug stop jij er weer mee! wel geweldig zeg, een nieuwe liefde!

Salty Letters zei

Nieuwe liefde is niet van vlees en bloed maar kan wel levend zijn voor wie verbeelding heeft ;)

bl@nkie zei

Owww ik mis weer iets. Het heeft vast te maken met je liefde voor een ander .... Je hebt het al eerder geschreven maar je bleef altijd een geheimzinnige eilandbewoner. Ik hoop dat je het nog eens met me wil delen! Fijn weekend x