zaterdag

Kakaaja Jeroendaa!!

Kennelijk is er na alle ellende nog niet genoeg ellende.
Tweehonderdenzestig staan genomineerd om afgeslacht te worden
Onder het mom van wetenschappelijk onderzoek.


Ammehoela wetenschappelijk onderzoek!! Kakaaja Jeroendaa!! foeter ik in het russisch.
Sinds kort haal ik het engels, wit-russisch en het nederlands met enige regelmaat door elkaar.
Foeteren kan ik in het russisch en lucht meer op dan een hollandsche nette 'potverdrie' of het banale 'shit' van onze overbureneilandbewoners. Waarschijnlijk ligt dat aan de combinatie waarin klinkers en medeklinkers worden uitgesproken.

Nú voel me machteloos dat ik niets kan doen om deze 260 te beschermen, maar mijn idee wat zich het laatste half jaar in mijn hoofd heeft ontwikkeld krijgt hierdoor wel weer een sterke impuls en maakt me nóg gemotiveerder om er voor te gaan.
In dit geval hoop ik dat mijn vertrek zo spoedig mogelijk mag lukken.

2 opmerkingen:

Sjoerd zei

Dit is niet te beschrijven, wat een klootzakken... Maar waar je ook naar toe gaat, daar stop je dit niet mee.

Terpje zei

Hier kan ik ook heel slecht tegen. Zijn laatst in Stralsund bij een musea geweest waar levensgrote replica's hingen van deze dieren. Zo machtig. Dat overigens ook Noorwegen hier aan mee blijft doen blijf ik onbegrijpelijk vinden.