vrijdag

Neem een Japanner in huis

... hm... 'k Zat zo eens te denken:  Volgende maand komen mijn twee Tsjernobyl knullen voor een maand ' om bij te tanken  ' , maar.... ik heb plek zat hier.
Er kunnen ook nog wel een paar Japanners bij.  Zijn er in elk geval een paar uit die vreselijke straling weg.

Alleen: wie sponsort de vliegreis? Want ruimte in mijn huis heb ik wel, maar ruimte in mijn portomonnee helaas niet...

Zijn er meer mensen die wel een maand opvang zouden willen doen??
Wie heeft zin in een brainstormsessie?  Alle tips en wegwijzeringen zijn welkom!

En dit mag natuurlijk als idee de wereld in, dus zeg / mail het door.

Reacties kunnen hieronder en/of naar saltyletters@gmail.com

5 opmerkingen:

Terrebel zei

Heb zelf helaas geen ruimte. Het idee is wel helemaal geweldig natuurlijk!

Sjoerd zei

Als ik plaats had zou ik onmiddellijk ja zeggen. Als binnen niet al te lange tijd mijn dochter elders gaat wonen krijgen we een kamer ter beschikking. Maar daar hebben we nu niets aan. Maar reclame op de site gaat altijd, zeker met deze achtergrond. Ik neem aan dat er ook veel kinderen zonder ouders zitten. Ik vind het een heel goed idee van je.

John zei

Mooi idee. Zelf heb ik verdomde weinig ruimte in huis (geen probleem want ruimte creëer je) en verdomde weinig ruimte in mijn portemonnee, en dat laatste is wel een probleem.

Sylvia zei

Ik heb heel veel ruimte in mijn hart, maar gastouder zijn is niet mijn ding.

Ik heb het wel eens geprobeerd met een Duits meisje, maar dat bleek een ramp.

Sorry, maar nooit meer.

Terpje zei

Het lijkt mij wel wat. Ik heb er weleens over nagedacht. Dit jaar waag ik mij aan een ander project ; )