woensdag

Nepperd!

Waarom deed ik dat nou? Waarom ben ik er wéér in getrapt?
Het ging toch lekker, het was toch prima zo. Zonder jou?
Kennelijk zit je nog steeds in mijn systeem.
Jaren waren we onafscheidelijk, in the good times and in the bad.
Ik leerde je kennen in mijn studententijd, en na wat aarzelingen ging ik helemaal voor jou. Want je was zo stoer. En met jou er bij voelde ik mij miss Charm.
En naarmate de tijd verstreek raakten we zo innig verstrengeld dat ik niet meer zonder je kon. Laat staan wilde! Totdat ik na zes jaar een nieuwe Liefde tegenkwam ( of vond Hij mij?? ) , een nieuw Leven!
Je verdween op slag.

Toch hebben mijn lippen je eergisteren weer gekust.
In al mijn wanhoop was jij er ineens voor mij, alsof je nooit weggeweest was. In alle desolaatheid van vraagtekens en toekomst-twijfel gaf jij mij het gevoel van alle relaxing. En het voelde meteen weer vertrouwd...
Maar eigenlijk wil ik je uit mijn leven bannen, je hoort er niet meer in. Ik zie je nu hoe je werkelijk bent: slinks, ongeloofwaardig, het toppunt van verleiding, een fatale vriend.
Die naam ben je niet eens waardig...vriend.

Hoe kom ik er toch bij om weer te gaan roken?
( Het is toch te belachelijk voor woorden dat een buro Jeugdzorg zoveel stress oproept )

Zo, ik moest even mijn hart luchten.
Nu nog mijn huis.

4 opmerkingen:

Sjoerd zei

dat is alles behalve leuk... triest eigenlijk. Sterkte...

Henry ™ zei

Kom op.. luchten. Je bent het kwijt. En nu ook weer los laten. Gewoon heel menselijk! Fijn weekend H.! x

Suske. zei

laat het verleden voor wat het is.
je leeft in het heden.

Filo zei

Zucht. Ik moet zeggen dat je de ellende van het stoppen-toch weer beginnen met roken niet beter had kunnen verwoorden.
Helpt het als ik zeg: Ik leef met je mee want ik zit in hetzelfde zinkende schuitje?
We moeten stoppen, jij en ik. En de rest van de rokende wereld. Ik begin nu meteen, doe je mee? :-D