zondag

Zandloper

Het was een mooie dag. Gisteren.
Voor een Fjoertoer ( google dat maar eens op ) konden we - de lopers - niet beter wensen.
Wederom voor de 21 km gekozen. Spannend was het wel: zou mijn knie het houden ?? ( die was van de winter behoorlijk geblesseerd geraakt door een uitglij-partij in de smotsige sneeuw in mijn bijkeuken...waardoor ik 3 weken met krukken liep...)
Waar ik vorig jaar nog met een ( heul gezellig ras - , lees; gymnastiekdocente(n) ) groepje liep, liep ik dit jaar de toer in mijn eentje..
Een totaal andere beleving. Het had zo zijn voor en nadelen natuurlijk; bij de zware stukken verzuchtte ik die toer in mono, aan de andere kant: ik hoefde niet een moordend snel tempo bi j te houden van de raslopers.
Het was heerlijk weer zoals eerder gezegd, een matige noordoostenwind, blauwe lucht ( dat was nog om 19 uur ) en een temperatuur van rond de 12 graden. Ideaal wandelweer.
De toch van Hoorn tot aan West aan Zee over het strand was dit keer goed te doen, mede door de gunstige rugwind. Twee keer een pauze; een keer bij Formerum a/z voor een rivella'tje en de tweede bij Midsland a/z ( daar ik na twee km er erachter kwam dat ik toch wel heul nodig moest plassen en liever niet met mijn bips tussen prikkelend helmgras zat, nog afgezien van de eventuele teken die je daar kunt oplopen... )
Ik liep de finish over om 23.27 uur. Voor mijn doen een heul goede tijd.

Op blz 13 , foto 10 zie je me staan bij de start
( www .kabelkrantterschelling.nl/ fjoertoer 21 km)

Om de routes te bekijken moet je even de gewenste km aanklikken.

5 opmerkingen:

Sjoerd zei

Knappe prestatie, echte op mijn pagina's staan maar 12 foto's. Zo kom ik nooit aan foto 14

GdeB zei

Bravo!

Salty Letters zei

Me: idd. foto 10.op pagina 13.
( wakkere jongen :D ! )
GdB: dankjewel!

Alexandra zei

Knap Salty!
Ook best gezellig met zo'n groep lijkt me.
Spierpijn nu?

Liefs,

bl@nkie zei

Goed gedaan! Heb 7x de 4daagse in Nijmegen gelopen dus ik weet nu wat je voelt! ;-)