donderdag

WereldKusjesDag



Het Is VANDAAG WereldKusDag...
Ja lieve mensen, ik had er ook nog nooit van gehoord maar het bestaat dus. Echt.

Er mensen zijn die ik het liefst meteen een dikke klapzoen zou willen geven, of meteen een hele zoenpartij. WereldKusjesDag ofniet. Daarentegen lopen er ook exemplaren rond die ik eerst naar de mondhygiëniste zou sturen voor een extra scrubje, flosje en mentholwatertje....
Oh, en dan die exemplaren die zoenen als een hond: zo'n lekkere vette lebberlik met veel kwijl...die zou ik ook even overslaan.
Maar op zich is een echte, lieve warme zoen niet te versmaden. Een lekkere smakkerd, een luchtige plokkerd, een stevige toot, een teder poentje: je hebt ze in soorten en maten en je kunt kiezen wat je wilt.

En dan heb je nog natuurlijk de NETTELAATKUS: je wilt wel maar het zit ff niet mee... geliefd zoenexemplaar fietst net de straat uit of rijdt nippertje-nippertje de boot op.....en daar sta je dan met je met je kersensmaak ....





2 opmerkingen:

Sjoerd zei

Haha, ik kan me hier helemaal in vinden
Kusjes
xxx

Suske. zei

Van mij mag het iedere dag kusjesdag zijn.