vrijdag

Vrolijk

Laat de winter maar komen, ik heb de kruiken alweer uit de kast gehaald.
De vroege donkerte nodigt me ook altijd uit eerder te kooi te gaan. Mijn holletje in, mijn mandje, de stee, ofwel het horizontale genoegen.
Niet alleen natuurlijk, want da's maar saai.
Het liefst kruip ik samen. Mét. Vandaag bij de bieb weer twee mooie opgepikt, die liggen nu al te wachten. Boeken, ja.  Reisboeken.  In mijn fantasie reis ik overal naar toe.  En dan is zo'n boek wel zo handig. Niet alleen dat je veel over een land leert, maar de meest mooie dromen krijg je d'r van.
Maar eerst andijvie en piepers. En dan nog even kijken naar onze lieve-lieve nationale knuffeltante.


(  Ik ga op reis en ik neem mee .... tante Erica! :D  )


Ja tante Happy Erica is weer vrolijk op reis geweest (klik) en dat mogen we vanaf vandaag weer wekelijks allemaal bekijken. Dat wordt weer schatergekraai (klik)  met vooral veel schuddebuiken.  Nou, lolliger kun je de nacht niet in.  Laat de winter maar komen. Die wordt misschien streng, maar in elk geval wel vrolijk.







3 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ik kan me dat niet voorstellen. Ik krijg al nachtmerries als ik deze tante op een foto zie...

Anoniem zei

Ze is een super gezellige warme vrouw. Ik snap dat wel. En ook het lekker wegkruipen in huis, op de bank of in bed met een goed boek. Enjoy!

bl@nkie zei

Ik ben een reiziger en dus ook een Erica fan .. Leuk en lief mens!