donderdag

'Doe-Weekend'

Zoals het er nu uitziet heb ik de komende drie dagen even vrij. Nouja vrij. Dat wil zeggen: ik hoef niet naar mijn werk. De dagen zélf zijn alweer ingepland met een bezoekje aan de dierenarts want: Bopseflops heeft een rare bult in zijn lies, loopt moeilijk en likt er steeds aan. Dus daar zit iets wat er niet hoort en we gaan uitvogelen wat dat is. Dan een bezoekje aan de Bieb want ben al over datum ( nouja niet ík,  maar mijn leenboeken ) en een bezoekje aan de supermarkt want koelkast leeg. Tot slot een bezoekje aan dinnetje. Dat laatste is het leukst want ze is gewoon leuk. Niets ten nadele van de (inval-) dierenarts hoor, dat is ook een leukerd  // helaas getrouwd -dat dan weer wel //  maar in de regel heb ik het gewoon niet zo op witte jassen. 

Die drie vrije dagen zullen dus heul snel om zijn, vermoed ik zo.  Eigenlijk moet ik van alles doen. Een soort doe-weekend. Not as usual met bergschoenen aan ergens in de Ardennen  op de Boschplaat of  hangend aan een Bungy-touw boven een rivier in the middle of nowhere zolderluik waarvan de vliso-trap het zojuist heeft begeven,  maar, 't heeft er wel wat van weg. Een leuk Doe-Weekend.
Het aftellen is eigenlijk nu al begonnen bedenk ik me ineens. Laat ik dus dan nu maar meteen beginnen met genieten.

U wordt door mij ook een héul fijn weekend toegewenst. Of het nu ook drie of twee vrije dagen zijn . Of misschien maar één vrije dag.
Maar dat u vooral mag genieten. Doen hoor.


3 opmerkingen:

Di Mario zei

Dat ziet er druk uit. Toch nog wel. Ik moet nog één dag werken, en dan heb ik vakantie. Vanavond de stad in want moet Dinnetje optreden en morgenavond koffer inpakken.

Love As Always
Di Mario

Roelien zei

Nog een heerlijke vrije zondag over.....groet Roelien
Ps. Ik heb een nieuw schrijfstekkie!

GdeB zei

En? ZIjn de 3 dagen omgevlogen?