vrijdag

Onzin

Soms gebeurt het plotseling en soms zie je het aankomen. Al lang, lang van te voren.
Dat laatste já, dat was zo bij mij.
De lust, de energie, de passie ontbrak mij om te gaan bloggen zoals in vroeger tijden. Toen kon ik bij wijze van spreken niet wachten om het ene na het andere stuk uit mijn duim te zuigen, te bedenken, uit te broeden of wat dies meer zij.

Het sloop er in terwijl ik toekeek, het sijpelde dagelijks litertje bij litertje naar binnen: de on-zin.
Niet de blabla, maar de 'totaal-geen-zin-hebbende-een-ander-te-vermaken'.
'En nu?' hoor ik u denken.
Wel beste lezer, het is zoals het is.  Het schrijven hang ik niet aan de wilgen maar ik gooi de letters terug in zee. Mogen ze weer Salty worden, weer een 'bite' krijgen, weer 'hartig' gaan smaken.
Want ik weet zelf ook wel dat de krabbels de laatste maanden vaak zoutloos zoniet smakeloos waren. En het hart(ige) was soms ver te zoeken. Zoniet geheel afwezig.
But I don't blame myself. Daar schiet ook niemand wat mee op trouwens, met dat blamen.
Ik beloof geen beterschap maar wel verandering. Hoe? Dat laat ik graag over aan de elementen.
Wind en water zijn altijd nog de beste verfrissers 'ever' geweest.



9 opmerkingen:

Sjoerd zei

Ik voel me het beste thuis op mijn eigen blog, niet bij Twitter of bij Facebook, dat is me iets te vluchtig. Niet dat ik daarvoor niet meedoe, maar toch.
Wat me echt tegenstaat is onderstaand bewijs dat ik geen robot ben...
Pure onzin, en als je daarmee doorgaat ben ik de eerste die gaat afhaken. Ik heb echt geen zin om iedere keer drie keer te proberen en het vervolgens op te geven

Salty Letters zei

Ik sta met verbazing te kijken dat je 3x idd ( zelfs ik als eigenaar ) moet bewijzen dat je geen robot bent, is dit weer iets nieuws van Blogger?? Kan me voorstellen dat er anti-spam opzit, maar dit is te gortig ja!

Di Mario zei

Soms gaat het wat makkelijker dan de andere keer, maar het komt vanzelf wel terug.

Love As Always
Di Mario

Sylvia zei

Het is je vergeven.

Gelukkig hebben we FB nog ;)

Btw: die k*&^%$ robotdinges kun je uitzetten.

Graag zelfs!

Salty Letters zei

Even testen of na mijn geklooi op Blogger.com ( de hulpsite voor anti - robot's is onvindbaar trouwens ) het nu allemaal beter werkt.

bl@nkie zei

Ik hou van salty letters. We zullen zien of ze weer aanstromen.
Als je met een Google account reageerde hoef je toch niets 3x te doen. Eens ff kijken.
Fijn weekend x

bl@nkie zei

Ik hou van salty letters. We zullen zien of ze weer aanstromen.
Als je met een Google account reageerde hoef je toch niets 3x te doen. Eens ff kijken.
Fijn weekend x

mevrouw yvonne zei

geeft niks, ik kom hier graag. en ik herken het ook van mezelf

Zeekraai zei

maar wél 'n fijne nieuwe lay out hier...
( leuk lettertype )